donderdag 1 oktober 2015

Omelet

Lunchtime... 
Afgelopen maandag wilde ik mijn man Erwin verrassen met een lekkere lunch. Hiervoor heb ik onze heerlijke tomatenchutney gebruikt. Mijn man vond het erg lekker!

Recept

Voor 2 personen

Tijd

Bereiden 15 minuten

Ingrediënten 

  • 4 eieren
  • zout 
  • peper
  • boter
  • 3 plakken ham
  • 60 g geraspte kaas
  • 6 flinke theelepels Natural Nature tomatenchutney
  • 4 sneetjes brood

Hoe maak je het?

Snij de plakken ham in kleine stukjes.

Doe de eieren in een kom en voeg naar smaak zout en peper toe. Kluts het even goed door elkaar. Laat de boter heet worden in de pannen. Ik heb 2 bakpannen gebruikt omdat ik tegelijkertijd wilde eten. Verdeel het ei over de pannen en bak aan 1 kant gaar. Draai de omeletten om en leg op 1 helft van de omeletten de ham, kaas en over elke 3 theelepels tomatenchutney. Vouw de omeletten dubbel en druk goed aan. Laat nog even bakken en draai ze dan om. Weer even aandrukken en nog even laten bakken.

Leg op elk bord twee sneetjes brood en leg de omeletten op de borden.

Met onze chutney maak je ook je lunch nét even anders :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten