dinsdag 26 juli 2016

Tip van de week Aardbei

Rode koningin!


Ze zijn er weer volop. Heerlijk, ik geniet echt van deze lekkere rode vruchten. Aardbeien horen voor mij echt bij de zomer en wij eten ze dan ook regelmatig.

Deze prachtige rode vruchten zijn niet alleen lekker, maar hebben daarnaast ook medicinale eigenschappen. Ze werken onder andere kalmerend bij koorts, kalmerend op de zenuwen, verkoelend en bloedreinigend. Aardbeien zitten vol vitamine C, bevatten foliumzuur en kalium.

Als je vlekjes, sproeten of rimpels in je gezicht hebt, kun je verse rijpe aardbeien fijn drukken. Smeer dit op je huid en laat dit een nacht zitten. Ik heb dit niet geprobeerd, maar hoor graag het resultaat als je het gedaan hebt.

Dan heb ik voor jullie nog een aantal recepten waar ik aardbeien in heb gebruikt.




Enjoy the summer with strawberries!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten